Mehh Like sayang...


Saturday, April 30, 2011

Accident

yea...yea...lappy nih syg sye:face2:...ingatkan dia rosak...rupe-rupenye taSave..ooo...baru aku tahu lappy ni majok nan aku:97:...

ok...kembali kepade tajuk tu..incident ini berlaku pade hari isnin bersamaan 25 april 2011...aku ade ckp an nan korg yang aku pegi kelas malam naik ambulans:102:...ok..pada malam 25 april incident nih brlaku:face44:...

aku asyik ingat pasal acc tu..sebab baru 1st time aku tgok acc btul2 dpn bji mte aku...kcian pacik tu:face32:...driver ambulance nih aku panggil p.zahar,,p.zahar ni un bwk la die ke klinih seri bandi...aku,asma,pikah n azli un ikut skli...kitorg datang kelas malam pukul 9 baru datang...:face6:belaja setengah jam je:131:...

doktor tu ermmm....

0 budak comell:

Semua ini milik NUR AZIMAH NOR AZLAN