Mehh Like sayang...


Monday, May 16, 2011

What must I do???

Asal laa idup aku cani...bile belaja kate bosan...bile free kate bsn jugak..apela bende yang aku nak sebenarnyeTengkorak...aku sedar makin lame makin membosankan blog aku:face65:...aku dah penat..nak edit blog...pastu banyak mende yang tak jadi...sekejap line cepat sekejap line lambat:face74:...pastu semue bende yang aku buat semue ta menjdik..

Ape yang cikgu ajar semue ta masuk dalam kepale otak nii ha:128:...aku rase macam nak terjun bangunan:face53:...19,20 n 21 hb nih ade kem pulak...terpisah pulak nan family:face41:...Ade kawan tak boleh diharap...pastu hw byk ta ciap:face20:...

hari ahad haritu da skip kelas malam...sebab tade knderaan...ade ambulans ambulans pegi kl...husyy...penat dowh...ma suruh belaja aku tido..

0 budak comell:

Semua ini milik NUR AZIMAH NOR AZLAN