Mehh Like sayang...


Saturday, April 23, 2011

Belog basuh baju...

Da lame dah kan aku ta tuka baju blog:c:...ksian blog ta tuka-tuka bajulike...tape2 blog harini tuan belog yang comel ni dah tolong tukakan:47:...

aku rase yang baru ni agak kemerah-merahan..kalau korang tanye nape aku pilih theme nih aku akan cakap "sebab saya dah lame tak makan strawberry":17:...

haisyyy asal lambat sangat upload nih:face21:...

ok...kesabaran saye dah hilang...saye dah malas na tunggu lagi:face7:...so nanti k...

sebenarnye kngantukkan aku belum hilang lagi nih:124:...syokk betul tido tadi:face34:...sampai kalau orang letak mercun bola tepi aku aku ta sedar:face53:...haisyyy...

aku sebenanye frust tertonggeng nih sebab kalah main game zombie ..:face25:

*mintak maaf penggunaan "aku" pade yang lebih dewase:107:*


0 budak comell:

Semua ini milik NUR AZIMAH NOR AZLAN