Mehh Like sayang...


Friday, April 22, 2011

So Sick..

Sakitnye jiwa dan raga ku,,,:b:
mood aku sangat teruk sekarang:face13:...so buat mase sekarang aku tanak sape2 kacau aku:face74:..aku sakit hati sangat dgn driver van aku..:face3: (bajet aku punye driver)....:face19:...geng2 aku da berdarah-darah mulut cakap kat dia "pacik kami balik pukul 10:30 pgi ye bukan malam...ingat tau..:face64:haiiii...pastu mase loceng da berbunyi dengan merdunya menandakan waktu merdeka:75:...jiwa dan raga aku nak balik tersangat-sangatla..mushdengan harapan van dah sampai...:128:tapi ape...ta sampai lagi...pastu aku tengok jam :80:...tepat2 pukul 10.30:130:...aku pun cakap mesti lepasni punye van datanggirl...tunggu punye tunggu pi ta datang jugak...:face41:..rase cam geram sangat...:face16:haisyyy...dalam hati "Ruginye ta bawak tepon:24:...ni la akibatnye ta dengar cakap ma..ma suruh bawak tanak..pastu nasib la ade tirah kesayangan datang:face64:...pastu pegi lepak umah dia..syok habisla:25:...tambah2 umah dia tenet laju gile...haisyyy makin bess la I melekat depan lappy dia..:72:pastu bosan...call ma gune henfon dia mase tuh da na nangis da ni:face47:...haiihhh...bla....bla...

saya da malas na cite:face35:...

cam poyo je an...:93:

0 budak comell:

Semua ini milik NUR AZIMAH NOR AZLAN